Contact klantenservice
Wij zetten zoveel mogelijk informatie online op de website en onze sociale media. Toch kan het voorkomen dat u nog informatie zoekt of vragen heeft. Neem in dit geval contact op met ons via de email of telefoon. Wij zijn bereikbaar op 023 573 7355 of via [email protected]
Neem contact op
Veelgestelde vragen
Betalen
1.1 Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Pole Position maakt gebruik van meerdere betaalmethoden die u kunt gebruiken: iDeal, Credit Card, Apple Pay, Paypal en Bancontact. Bij Pole Position zijn er geen mogelijkheden om achteraf te betalen. Indien u in de fysieke winkel langs komt is het soms wel mogelijk om een product gespreid te betalen. Dit kan dan in uw gewenste tempo en zonder bijkomende kosten, wel kunt u het product pas meenemen naar huis als het is afbetaald.
1.2 Ik heb een bestelling geannuleerd, wat gebeurt er met mijn geld?
Na de bevestiging van een Pole Position medewerker wordt uw aankoopbedrag in retour gezet. Dit bedrag hoort dan in de meeste situaties binnen 24 uur op uw rekening te staan, maar doorgaans wordt een maximum van 3 werkdagen aangehouden. Is uw geld al meer dan 5 werkdagen geleden geretourneerd, maar u ziet het niet? Neem dan contact op met Pole Position, dit kan telefonisch of per mail.
Ruilen & Retourneren
2.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?
Jazeker, de artikelen dienen echter wel ongebruikt en ongedragen te zijn en in de originele verpakking te zitten met de aangehechte prijskaartjes. Modellen dienen nog in de staat van verkoop te zijn. Alvorens u een artikel retourneert dient u contact op te nemen met Pole Position, dit kan telefonisch of per mail. Met de medewerker bespreekt u dan of het product foutief/beschadigd geleverd of niet naar wens is. In het eerste geval ontvangt u dan een retourlabel op onze kosten. Als het product niet naar wens is dan is het versturen van uw product naar ons toe op uw kosten en risico. Wij zijn niet aansprakelijk bij het kwijtraken van uw retourzending.
2.2 Kan ik mijn bestelling ruilen?
Jazeker, de artikelen dienen echter wel ongebruikt en ongedragen te zijn en in de originele verpakking te zitten met de aangehechte prijskaartjes. Modellen dienen nog in de staat van verkoop te zijn.
Alvorens u een bestelling wilt ruilen dient u contact op te nemen met Pole Position, dit kan telefonisch of per mail. Met de medewerker bespreekt u dan of u het artikel komt omruilen in de winkel of d.m.v. een retourzending. Het versturen van uw product naar ons toe is op uw kosten en risico. Wij zijn niet aansprakelijk bij het kwijtraken van uw retourzending.
Het retourneren van een aankoop dient altijd binnen 14 werkdagen gedaan te worden, tenzij anders is afgesproken.
2.3 Moet ik betalen voor een retourzending of ruiling?
Dit hangt er van af of het product foutief/beschadigd geleverd of niet naar wens is. In het eerste geval ontvangt u dan een retourlabel op onze kosten. Als het product niet naar wens is dan is het versturen van uw product naar ons toe op uw kosten en risico. Wij zijn niet aansprakelijk bij het kwijtraken van uw retourzending.
Bestellen & Verzending
3.1 Betaal ik verzendkosten?
In de basis betaald iedereen verzendkosten voor zijn/haar bestelling. Wel hanteert Pole Position verschillende minimumbedrag vanaf wanneer de verzending gratis is. Dit minimumbedrag verschilt per land en in uw winkelwagen kunt u zien hoeveel dit is voor uw land. Voor Nederland geldt een minimumbedrag van €200,-
3.2 Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Dit hangt af van wat er bij het product staat aangegeven. Doorgaans hanteert Pole Position drie verschillende verwerkingssnelheden:
- 1 tot 3 werkdagen, dit product hoort nu op voorraad te zijn en zou z.s.m. verzonden kunnen worden.
- 3 tot 10 werkdagen, dit product is nog niet in de winkel, maar wordt hier zeer spoedig verwacht. Verzending vindt plaats zodra het product binnen is.
- Pre-Order, dit product is aangekondigd door de fabrikant, maar is nog niet verzonden. De geschatte levertijd in de omschrijving van dit product is een indicatie vanuit de fabrikant.
Zodra uw bestelling is verzonden kunt u uitgaan van de volgende levertijden:
- Nederland: 1 tot 3 werkdagen
- Binnen Europa: 4 tot 7 werkdagen
- Buiten Europa 10 tot 25 werkdagen
3.3 Kan het zijn dat mijn product niet voorradig is?
Pole Position werkt met verschillende producten en deze verkopen wij online én in onze fysieke winkel. Ons systeem is nog niet geautomatiseerd en hierdoor kan het voorkomen dat uw product achteraf niet voorradig blijkt te zijn. In dit geval neemt een medewerker van Pole Position contact met u op. Dit kan telefonisch of per mail zijn, dus hou beide goed in de gaten.
3.4 Wat doen jullie qua duurzaamheid?
Helaas zitten wij in een industrie waarin de duurzaamheid jarenlang niet voorop stond, maar langzaamaan veranderd dit ook. Als kleine speler in deze industrie willen wij toch ons best doen om onze footprint zo klein mogelijk te houden. Neem hier bijvoorbeeld onze verpakkingen. Wij ontvangen dagelijks nieuwe goederen geleverd in kartonnen dozen en beschermingsmaterialen. Wij streven ernaar om zoveel mogelijk van deze dozen opnieuw te gebruiken. Hierdoor ziet uw verzending er soms minder professioneel uit, maar het komt uit een goed hart. De verzendingen die wij niet kunnen inpakken in gebruikte dozen worden verpakt in nieuwe kartonnen dozen. Deze zijn echter wel van gerecycled papier/karton evenals de kartonnen opvulling in de doos. Zo dragen wij ons steentje zoveel mogelijk bij.
3.5 Wat zijn de bezorgopties?
Bij bestellingen online kunt u kiezen voor verzending of ophalen bij ons in de winkel. Wij verzending met MyParcel, een partner van PostNL. Binnen Nederland zal uw levering dan ook altijd plaats vinden via PostNL. Voor internationale verzendingen wordt de verzending in het land van aankomst gedaan door de partner van PostNL aldaar.